2022 – 2023 оқу жылының оқу-әдістеме саласы бойынша І тоқсанда атқарылған жұмыстардың есебі » Садыр орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Садыр орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » 2022 – 2023 оқу жылының оқу-әдістеме саласы бойынша І тоқсанда атқарылған жұмыстардың есебі
01
ноябрь
2022

2022 – 2023 оқу жылының оқу-әдістеме саласы бойынша І тоқсанда атқарылған жұмыстардың есебі

«Садыр  орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

2022 – 2023 оқу жылының оқу-әдістеме саласы бойынша І тоқсанда  атқарылған жұмыстардың  есебі


SWOT  талдау


Күшті жағы:

2021-2022 оқу жылында білім сапа көрсеткішінің жалпы

100% үлгерім,   60,3 % білім  сапамен     оқу жылын аяқтады.

Педагогтердің құрамы 5 зерттеуші, 20 сарапшы, 8-модератор толығуы,                     І санат-1, санаты жоқ-14.

-46 мұғалім «Педагогтің цифрлық құзіреттілігін дамыту»   бағдарламасын оқып сертификатталды;

-10 мұғалім өз білімін жетілдіру бойынша жекелеген пәндік курстардар өтті

-Қабілетті оқушылармен жұмыстың нәтижесі бойынша облыстық және республикалық  деңгейдегі сайыстардан жүлделі орын көрсетуі; 

-Оқушылар аудан, облыс, республика көлемінде өткен сайыстардың жүлдегерлері; 

-Педагог-зерттеуші және педагог-сарапшы мұғалімдердің   іс-тәжірибелерімен  бөлісуі; 

-Пән бірлестіктерінің офлайн  форматта жоспарлаған онкүндіктерінің нәтижелі өтуі;

-Әдістемелік пәндер бірлестіктеріне рейтинг бойынша талдау жүргізіп үздіктерді анықтауы;

-Педагог рейтингі бойынша әдістемелік жұмыстар қорытындысы шығарылып үздіктердің марапатталуы;

Аймақтық семинарларда  мектептердің  қоғамдастық     аясында іс-тәжірибелерімен     бөлісуі

Пән әдістемелік бірлестіктерінің  жұмыс      нәтижелерінің  шығармашылық көрсеткіштері

Шығармашылық топтардың мектепішілік іс-тәжірибелерінің таратылуы

Мұғалімдердің     байқауларға қатысу көрсеткішінің өсуі 

Бірлестіктердің өзара тәжірибемен  алмасуы


Әлсіз тұсы:

Пән олимпиадаларға оқушылардың   аз қамтылуы

Пән олимпиадаларында      оқушылардың  орын  алмауы

Мұғалімдердің өз біліктілігін арттыруға      көп  бармауы

- Көрнекілік құралдардың аздығы және пән кабинетінің  жүйелі жабдықталмауы;

-Пән бірлестік мұғалімдерінің пәндік құзыреттілік бойынша курстардан өтпеуі;

-Оқушылардың облыстық пән олимпиадасына сайыстарға аз қатыстырылуы; нәтижесінің аздығы 

-Кейбір мұғалімдердің кәсіби байқауға қатысуларының төмендігі; 

-Кейбір мұғалімдердің  жаңартылған білім беру бағдарламасын жеткілікті меңгермегендігі себепті сабақтарында нәтижелі ықпалдастыра алмауы; 

-Кейбір педагог-сарапшы, санаттағы педагогтердің іс- тәжірибелерін дамытуда енжарлық танытуы.


Мүмкіндіктер:

Қоғамдастық  аясында тәжірибе алмасуды  жандандыру

Мұғалімдердің  біліктіліктерін жиі арттыру

Тәжірибелі мұғалімдердің іс-тәжірибесін     жиі тарату

- Педагогтердің рейтинг бойынша үздік 5 педагог жұмыстары нәтижесін келесі оқу жылында ортақ тәжірибе алаңын құру 

- Олқылықтар  орнын толықтыру мақсатында жазғы мектеп кезеңінде каникулдық сабақтарда күрделі оқу мақсаттарын игеруі

-Оқушылармен қосымша жұмыс жүргізу үшін пән кабинеттерінің ыңғайлылығы, қолайлығы;

-Оқушылар мен мұғалімдердің білімдерін, өнерлерін шыңдайтын кәсіби байқаулар, білім сайыстары, қашықтықтан сайыстардың  көптігі;

-Оқушылардың жаңашылдыққа, АКТ-ға құлшыныстарының өте жоғары болуы; 

-Мұғалімдердің кәсіби өсуіне, іс әрекеттегі зерттеумен айналысуына мектеп әкімшілігінің қолдау көрсетулері;

- ӘПБ жоспарларын құру кезеңінде пәндердің оқытылу әдістемелік ерекшеліктерін басымдыққа ала отырып бірізді жоспар құру



Қауіпі:

Жас  мамандардың   біліктілігінің  аз жетілуі

Жоспарланған кейбір іс-шаралардың өз мерзімінде өтілмеуі

Уақытты тиімді  қолданбау

-Мұғалімдердің оқуды, ізденуді тоқтатуының салдарынан  кәсіби өсе алмауы, керісінше тоқырауға ұшырауы; 

-Кейбір педагогтердің АКТ-дан білімдерінің әлсіздігі салдарынан оқушылардың сабаққа қызығушылығын оята алмауы; 

-Оқушыларға жеке-дара дұрыс  көңіл бөлмеуінен, зерттей алмауынан  олармен  қарым-қатынастың, байланыстың нашарлауы; 


     «2022-2023 оқу жылында ҚР жалпы орта білім беретін ұйымдарында ғылым негіздерін оқытудың ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатты басшылыққа ала отырып, 2022-2023 оқу жылына арналған мектепішілік  әдістемелік жұмыс жоспарына сәйкес мектеп жасындағы балаларды оқумен толық қамтамасыз етуде, оқушылардың бос уақыттарын есепке алып, пәндік және басқа да үйірме, секцияларға тартуда, сабақта және сабақтан тыс уақытта оқу-тәрбие жұмыстарын үздіксіз жүргізіп, оқушыларды мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарының барлық түрлерімен қамтуда нысаналы жұмыстар атқарды. 

Әдістемелік жұмыстар бойынша жоспарда көрсетілген іс шараларға тоқталатын болсақ, оқу-әдістемелік жұмыстар бойынша: 

І. Әдістемелік пән бірлестік жоспарларының SMART мақсатқа сай құрылып, әр тоқсан сайын орындалуы туралы ақпарат беру, түзетулер енгізу бағытында «Шамшырақ», «Балдырған», «Ақпарат», «Қазына», «Зерде», «Өнер және спорт» әдістемелік пәндер бірлестіктері бойынша тамыз айында өткен оқу жылының swot талдауларын негізге ала отырып ағымдағы оқу жылына жұмыс жоспарлары құрылып бекітілді.                                                    «Шамшырақ» пәндер бірлестігі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің «А.Байтұрсыновтың 150 жылдығына» айлық, тарих пәннінің мұғалімдері «Қазыбек бидің 355 жылдығы» апталық өткізді. Жұмыс жоспарларының орындалуы бойынша әр әдістемелік пән бірлестіктер тоқсандық рейтинг шығарылды.

ІІ. Білім сапасын мониторингілеу /сараптамалар, олқылықтардың орнын толықтыруда оқушылармен жеке жұмыс, әр тоқсан сайын оқушының алған білімінің кем тұстары, жетістіктері анықталды. Мұғалімнің сабақ беретін сыныптарының білім сапа көрсеткіші қаралды.

Ағымдағы оқу жылында өткен оқу жылының талдауы негізінде Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы «31» тамыздағы №444 бұйрығына қосымшаны негізге ала отырып, ағымдағы оқу жылында білім алушылардың біліміндегі  олқылықтардың орнын  толықтыруда   жұмысты ұйымдастыру үшін негізгі критерийлерді негізге ала отырып жүргізу керектігі мектеп ұжымына таныстырылып, педагогикалық кеңесте талқыланып, олқылықтар бойынша жұмыс жоспарлары әзірленіп бекітілді. Олқылықтармен жұмыс бойынша пәннің оқу бағдарламасы негізінде  0 срез тапсырмаларын қыркүйек айының алғашқы аптасында алынып, талдау жұмыстары жүргізілді. Талдау нәтижесі бойынша педагогтер олқылықтартардығ орынын толықтыру жоспарлары құрылды..

ІІІ. Педагогикалық кадрлармен жұмыс (курстан өтуі, өзіндік білім көтеруі, портфолио жиналымы, өзіндік сараптама жасау, біліктілік санатын арттыру) бағыты бойынша педагогтардың өз білімін жетілдіру бағытында қыркүйек айында ҚРБҒМ «Өрлеу» біліктілікті арттыру орталығының ұйымдастыруымен «Педагогтің цифрлық құзіреттілігін дамыту» тақырыбында  жалпы саны -48 мұғалім курстан өтіп, сертифиатталды. Педагог қызметкерлерді аттестаттау бойынша ағымдағы оқу жылында 5 педагог санатын көтеруге өтініш білдірді. Өтініштері негізінде сараптау комиссиясының қарауымен 4 педагог аттестаттаудың І кезеңі тестілеуге жіберілді. 

ІV. Шығармашылық топ жұмыс (Оқу-әдістемелік кешен жасау, технологияларды пайдалану, БАҚ-мен  байланыс); оқу әдістемелік кешен әзірлеу бойынша оқу жылының басында мектеп тренері Р.Халилова қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі  «Республикалық ғылыми-педагогикалық, әдістемелік   «Жаңашыл педагог мінбері» журналдарына «А.Байтұрсыновтың тіл туралы тағылым ойлары», «DIDAKTIKA» журналы «Тіл болашағы-ел ертеңі», «TUTORUP» халықаралық ғылыми-әдістемелік танымдық, шығармашылық журналы «Оқыту үдерісіндегі жаңа иновациялық технологияларды қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында қолдану тиімділігі» тақырыптарында жарық көрді, мақаласы үздік деп танылып, І-дәрежелі дипломдармен марапатталып, сертификатталды. 

Республикалық «Білім академиясы» журналына  № 01 (01) қазан 2022 жылы жарияланған  З.Мухтарова, А.Қасымова, А.Курбанова бастауыш сынып мұғалімдерінің «Тәуелсіз Қазақстан» тақырыбында басылымдары жарық көріп, «Үздік ұстаз 2022»             төсбелгісімен марапатталып, сертификатталды.

V. Ғылыми әдістемелік жұмыс (әдістемелік пән бірлестік орталықтарының ішінде, әдістемелік актив ішінде, аймақ деңгейде) «LESSON STUDI» халықаралық зерттеу бағыты бойынша іс шаралар жоспарлары құрылып, жұмыстар атқарылуда. «Әдістемелік актив» бірлестігімен семинар,  коучинг өтілуде. 


VІ. Дарынды, қабілетті  баламен жұмыс (интеллектуалды сайыстар, ғылыми жұмыстар, олимпиадалар, байқаулар т.б)  бағыты бойынша IQanat республикалық олимпиадасының аудандық кезеңіне 8 сынып оқушыларынан 11 оқушы қатысты. 

Республикалық «Кенгуру» байқауына 2 «А» сыныбынан Нұрахмет Інжу  2 орын, Сман Фариза 2 орын

Байтұрсын Жансерік 3 орындарды иеленді. 4 «А» сыныбынан Мырзахмет Өркен 1 орын , Қали Каусар 2 орын,                                                               3 «Ә» сыныбынан Ташполатова Сабрина 1 орын

3 «Ә» сынып бойынша «Жарық жұлдыз» дүниежүзілік байқауға қатысты.

2 «Ә» Сынып оқушылары «Жарық жұлдыз» байқауына қатысқан оқушылар:

Азимов Ифрат, Камердинов Фарух, Тейипжанов Шахмурат, Хамраева Гулинур

  1. Республикалық балалар оқулары байқауына Н.Абдусаламова 8 сынып оқушысы қатысты. Жетекшісі қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі А.Мержикова.

2. «IQanat» Республикалық пән олимпиадасына Багдатжанов Ислам, Кайим Ансар 8 сынып оқушылары қатысты. Жетекшісі математика пәнінің мұғалімі А.Мақаш.

ҮІ . Пән бойынша біліктілік курстарынан өөткен мұғалімдер:

  1. Жақсылық Лаура Жақсылыққызы тарих пәнінің мұғалімі «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы» АҚ

            Курс тақырыбы  тарих пәнінің мұғалімі «Тарих пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту (5-9 сыныптар)» 

            2022 жылдың 12.09-23.09 аралығында 80 сағат;

  1. Берикова Фаризат «Тарих пәні мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту (10-11сыныптардың қиын тақырыптары)»  тақырыбында 2022 жылдың 26.09-07.10 аралығында 80 сағат;
  2. Боранбай Мейірбек Нұрсерікұлы  информатика пәнінің мұғалімі «10-11 сыныптар курсының күрделі тақырыптарын меңгеруде  

            информатика пәні мұғалімдерінің пәндік құзіреттерін дамыту» тақырыбында 17.10-28.10 аралығында 80 сағаттық курстан өтті.

«Оқу-әдістеме саласы бойынша әдістемелік пән бірлестіктерінің рейтингі төмендегідей:


Әдістемелік пән бірлестіктері

Әдістемелік бірлестік жұмыс жоспарының орындалысы

Әдістемелік бірлестік     отырысы

Білім сапасын мониторингілеу

Педкадрмен жұмыс

Шығармашылық жұмыс

Дарында баламен жұмыс

Ғылыми әдістемелік жұмыс

Олқылықтармен жұмыс,сынақ жұмыстары

Оқыту технологиясы

Рейтингжылдық балл 

Орын

Шамшырақ

9

9

10

10

10

60

0

10

20

138

ІІІ

Балдырған 

9

9

10

10

10

70

0

10

30

158

І

Қазына

9

9

10

10

7

40

0

10

20

125

-

Зерде

9

9

10

10

7

50

0

10

10

115

-

Ақпарат

9

9

10

10

7

60

0

10

10

115

-

Өнер және спорт 

10

9

10

10

10

60

0

10

20

139

ІІ 

Педагог-зерттеуші, санаттағы педагогтердің рейтингі бойынша педагог зерттеуші санаттағы педагогтер Б.Жақыпжанова, З.Мухтарова, Г.Тохсунова, Г.Сламбекова,А.Құрманбаева, С.Мухтарова бөлінген пәндер бірлестіктерімен зерделеу-зерттеу жұмыстарын талдау, облыстық, республикалық педагогтің пәндік, әдістемелік байқауларға, экектронды оқулықтар әзірлеу, білім алушылармен жобалық жұмыстарға   қатысу.

Педагог сарапшы санаттағы педагогтерді талдау нәтижесі бойынша Қабілетті   баламен жұмыс (интеллектуалды сайыстар, ғылыми жұмыстар, олимпиадалар, байқауларға қатысу көрсеткішін арттыру. /облыстық,республикалық нәтиже көрсету/ 

Педагог зерттеушы, педагог сарапшы, белсенді педагог модератор мұғалімдерінен құрылған  «Әдістемелік актив» құрамына тарта отырып, Жетекші мектеп Н.Н.Головацкий атындағы мектеппен серіктес мектептер Сатай батыр, Х.Көбіков атындағы  мектептер  аясында   мектепішілік әдістемелік іс тәжірибелерін ұсыну арқылы, семинарлар, коучингтер, вебинарлар аудандық, облыстық пәндік әдістемелік, мектептің даму бағдарламасының мақсатына сәйкес шығармашылық топтардың жұмысының қарқынын арттыруда. 

              Педагог зерттеуші санаттағы  Б.Жақыпжанова  облыстық, республикалық пән олимпиадаларына қабілетті оқушыларды дайындау нәтиже көрсекішін арттыру. 


2022 - 2023 оқу жылының  I токсан барысында КЕЛГЕН оқушылар тізімі

Аудан (қала)  1-4 сынып






оқушының тегі, аты

мектеп

сынып

қайдан келді                                                           (облыс, аудан, мектеп)

бұйрық №

қашан келді күні, айы, жылы

Аудан (қала)  5-9 сынып






1

1

1

Багдатжанов Муслим Фархатович

     Садыр ом

6

Билал Назым аом мдшо

№73

14.10.2022

2

2

2

Гайратова Амина Латипжановна

     Садыр ом

9

Кішішыған ом мдшо

№65

20.09.2022

Аудан (қала)  10-11 сынып






Облыс  1-4     сынып






Облыс 5-9  сынып






Облыс 10-11 сынып






Республика  1-4     сынып






Республика 5-9  сынып






3

3

3

Смаил Санжар Тоқтасынұлы

     Садыр ом

9

"Мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар №12 жалпы білім беретін орта мектебі" КММ

№62

13.09.2022

Республика 10-11 сынып






Республикадан тысқары  1-4  сынып





Республикадан тысқары 5-9  сынып





Республикадан тысқары 10-11 сынып





Колледжден







Арнаулы мектептерден (спец кластардан)

Жеке меншік 10-11 сынып 











Сыныптар

І тоқсан

келген

кеткен

1

1-4 сыныптар

0

1

2

5-9 сыныптар

3

3

3

10-11 сыныптар

0

0


БАРЛЫҒЫ

3

4








     Жоғарыдағы оқушылар қозғалысы кестесіне сәйкес кеткен оқушылар саны көп болып отырғанын көруге болады.  Мектептің білім беру міндетін анықтап, Стандарттық білім беру арқылы құзыретті жеке тұлға тәрбиелей отырып, оқушы, ата-ана, ұстаз қауымымен тығыз байланыста жұмыс жүргізу нәтижесінде 2022 – 2023 оқу жылының I тоқсанында жалпы бала саны-163, білім сапасы 62% қол жеткізіп отырмыз. 


Пәндер

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

2021-2022 жылдық білім сапа

2022-2023 І тоқсан бойынша пәндік білім сапасы 

Ауытқу 

1

Қазақ тілі 

68

92,5

81,5

78

76

73,5

71,5

69

100

71,5

73

67

-6

2

Қазақ әдебиеті 




71

67

60

66

38

100

100

72,8

71

-1,8

3

Орыс тілі /Орыс тілі мен әдебиеті 

79

92,5

75,5

78

75,5

67,5

71,5

58

100

83

74

70

-4

4

Шет тілі/ағылшын тілі /

78,5

92,5

81,5

75,5

75,5

67,5

71,5

67

80

61,5

70

72

+2

5

Қазақстан тарихы 




85,5

70,5

67,5

76

53,5

100

47

78,9

71

-7,9

6

Дүниежүзі тарихы










47

100

47

-53

7

Математика/алгебра 

73,3

100

81,5

78,5

56,3

57,9

61,1

47,7

80

47

65

70

+5

8

Геометрия






57,5

60,5

47,5

80

47,5

64,3

61

-3,3

9

Физика 






70,5

60,5

47,5

80

47.5

64,3

69

+4,7

10

Химия







82,5

58

100

82

67,8

80

+12,2

11

Биология 






64

77

58

80

54

67,8

93

+22,2

12

География 






67,5

71,5

71,5

100

83

73,7

78

+4,3

13

Жаратылыстану 




78

75,5






79,2

76

-3,2

14

Информатика 









80

75,5

74,4

77,7

+3,3




ҰСЫНЫСТАР:

  1. Білім сапасы бойынша төмен көрсеткіш көрсетіп отырған 9А, 11А сыныптарындағы пәндер бойынша БЖБ, ТЖБ талдаулары қайта қаралып, аналитикалық талдау жасау;
  2. Пәндік білім сапа негізінде ауытқушылық болған қазақ тілі, Дүниежүзі тарихы, Қазақстан тарихы  пәндері бойынша қараша-желтоқсан айларында бақылау жүргізу; 
  3. І тоқсан рейтингісі бойынша ағылшын тілі, математика, дене шынықтыру, бастауыш сынып мұғалімдерінің өз білімін жетілдіру курстарынан өту белсенділігін арттыру;
  4. Педагог-сарапшы санатындағы бастауыш сынып мұғалімі Р.Халилова білім сапасы көрсеткішінің жоғары болуына байланысты іс-тәжірибесі таратылуы желтоқсан айында іске асырылсын;
  5. Санаттағы мұғалімдердің рейтингісі бойынша білім сапасының төмендеуі байқалған С.Сейтемов,  тоқсандық жиындық бағалаулары бойынша аналитикалық талдауларын жасау
  6. Педагог-зерттеуші, педагог-сарапшы, мұғалімдердің аудандық, облыстық сайыстарға, байқауларға қатыстыру көрсеткішін арттыру
  7. Пәндік білім сапа негізінде ауытқушылық болған химия, биология, Қазақстан тарихы, ағылшын тілі пәндері бойынша қараша-желтоқсан айларында бақылау жүргізу; 






Анықтаманы орындаған: Директордың әдістемелік ісі жөніндегі орынбасары                       С.К.Мухтарова

                                Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары                                     И.А.Мансурова